سفر این هیات پنج نفره به تایوان قرار است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. چین طی روزهای گذشته بزرگترین رزمایش نظامی طی هفت دهه گذشته را در اطراف جزیره تایوان انجام داد. تایپه اعلام کرده که چین با انجام این رزمایش در حال تمرین برای اشغال تایوان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
مشاور امنیتی ملی عراق امروز دوشنبه در راس هیاتی امنیتی وارد تهران شد.
​چهل‌وششمین رویداد «یکشنبه‌های صادراتی» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با موضوع پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور روسیه برگزار می‌شود.
یک هیأت از طالبان به‌منظور بررسی مشکلات مهاجرین افغان، به ایران سفر کرده است.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: هیئت عالی رتبه اقتصادی سنگال به ریاست مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار این کشور، فردا در صدر هیاتی وارد تهران می‌شود.
رئیس هیات هندبال سبزوار گفت: پنج نفر از هندبالیست‌های این شهرستان برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال فراخوانده شدند.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) دقایقی پیش وارد ترکیه شد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.
موسی غضنفرآبادی در رابطه با اظهارات نمایندگان گفت: برخی نماینده های حرف هایی می زنند که پختگی لازم را ندارد، نمایندگان نباید اظهاراتی را بیان کنند که همانند اظهارات افرادی است که از رادیو بی بی سی واینترنشنال تکرار می شود. باید مراقبت کرد و برای مردم دلسوزی کرد.
هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته از زندان اوین و بخش هایی که دچار آتش‌سوزی شده، بازدید کرد.
به دنبال آتش سوزی چند روز گذشته در زندان اوین، هیات چهار نفره‌ای از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متشکل از ابراهیم عزیزی نایب رییس و یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون و همتی و آقازاده از زندان اوین بازدید کرد.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.
قرار است یک هیاتی عراقی به ریاست قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی این کشور به ایران بیاید.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع مطلع از سفر قریب الوقوع هیاتی از جنبش حماس به سوریه خبر داد.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: امروز و چند روز آینده ایران میزبان هیأت اقتصادی و تجاری بزرگی از فدراسیون روسیه خواهد بود.
رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که هیاتی متشکل از ده‌ها شرکت بزرگ روسی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
حسینیه حضرت مهدی (عج) مشهد مقدس، مبلغ صد و ده میلیون تومان هزینه پذیرایی از مهمانان دهه اول محرم امسال را برای مشارکت در آزادی هشت زندانی در استانهای مختلف به ستاد دیه اهدا کرد.
براساس این گزارش، هم‌چنان مقامات بهداشتی دو کشور بر همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف درمانی در افغانستان بر اساس یک تفاهم‌نامه وعده همکاری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ